Zmiana wpisu do rejestru działalności regulowanej

ZMIANA WPISU DO REJESTRU DZIAŁALNOŚCI REGULOWANEJ

  1. UZYSKAJ ZMIANĘ WPISU DO REJESTRU DZIAŁALNOŚCI REGULOWANEJ

Wniosek należy złożyć w Referacie Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Gminy Białogard, ul. Wileńska 8, 78-200 Białogard, pokój nr 5, tel. 94 311 01 93 lub w sekretariacie Urzędu Gminy Białogard – II piętro, pokój nr 16.

  1. Kto powinien złożyć wniosek?

Wniosek o zmianę wpisu do rejestru działalności regulowanej składa przedsiębiorca w przypadku zmiany danych wpisanych w rejestrze działalności regulowanej. 

  1. Co trzeba przygotować?

  1. Wypełniony i podpisany wniosek o zmianę wpisu w rejestrze działalności regulowanej – załącznik nr 2.

  2. Do wniosku dołączamy wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości – oświadczenie – załącznik nr 4.

  3. Do wniosku złożonego dołączamy potwierdzenie dokonania opłaty skarbowej.

  1. Kiedy wystąpić o zmianę wpis?

W terminie 14 dni od dnia, w którym nastąpiła zmiana danych wpisanych do rejestru działalności regulowanej.

  1. Ile i jak zapłacić?

  • Opłata skarbowa za zmianę wpisu do rejestru działalności regulowanej wynosi: 50zł. 

  • Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia o dokonaniu zmian danych zawartych w rejestrze oraz opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia potwierdzającego dane zawarte w rejestrze wynosi 17zł.

  • Opłata skarbowa za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury oraz jego odpis, wypis lub kopia – od każdego stosunku pełnomocnictwa (prokury) wynosi: 17zł.

Zapłacić należy przelewem bankowym na konto numer  02 8562 0007 0000 0677 2000 0430 – w tytule przelewu wpisz „opłata skarbowa za wpis do rejestru działalności regulowanej”, odbiorca: Gmina Białogard.

  1. Ile trzeba czekać?

Zmiany wpisu do rejestru dokonuje się w terminie 7 dni od dnia wpływu wniosku wraz z wymaganymi dokumentami (dowodem uiszczenia opłaty skarbowej). Zmiana wpisu jest dokonana z chwilą zamieszczenia danych w rejestrze.

  1. Konieczne będzie odwołanie od naszej decyzji?

W przypadku odmowy dokonania zmiany wpisu do rejestru wydana zostaje decyzja administracyjna. Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koszalinie za pośrednictwem Wójta Gminy Białogard w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.

  1. Podstawa prawna

Art. 9ba ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U z 2023 r. poz. 1469 ze zm.)

Wytworzył:
Katarzyna Kubik
(2017-03-30)
Udostępnił:
Świder Adam
(2017-03-30 11:02:30)
Ostatnio zmodyfikował:
Brzęczek Paweł
(2024-02-08 18:11:30)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki