Zmiana wpisu do rejestru działalności regulowanej
ZMIANA WPISU DO REJESTRU DZIAŁALNOŚCI REGULOWANEJ
-
UZYSKAJ ZMIANĘ WPISU DO REJESTRU DZIAŁALNOŚCI REGULOWANEJ
Wniosek należy złożyć w Referacie Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Gminy Białogard, ul. Wileńska 8, 78-200 Białogard, pokój nr 5, tel. 94 311 01 93 lub w sekretariacie Urzędu Gminy Białogard – II piętro, pokój nr 16.
-
Kto powinien złożyć wniosek?
Wniosek o zmianę wpisu do rejestru działalności regulowanej składa przedsiębiorca w przypadku zmiany danych wpisanych w rejestrze działalności regulowanej.
-
Co trzeba przygotować?
-
Wypełniony i podpisany wniosek o zmianę wpisu w rejestrze działalności regulowanej – załącznik nr 2.
-
Do wniosku dołączamy wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości – oświadczenie – załącznik nr 4.
-
Do wniosku złożonego dołączamy potwierdzenie dokonania opłaty skarbowej.
-
Kiedy wystąpić o zmianę wpis?
W terminie 14 dni od dnia, w którym nastąpiła zmiana danych wpisanych do rejestru działalności regulowanej.
-
Ile i jak zapłacić?
-
Opłata skarbowa za zmianę wpisu do rejestru działalności regulowanej wynosi: 50zł.
-
Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia o dokonaniu zmian danych zawartych w rejestrze oraz opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia potwierdzającego dane zawarte w rejestrze wynosi 17zł.
-
Opłata skarbowa za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury oraz jego odpis, wypis lub kopia – od każdego stosunku pełnomocnictwa (prokury) wynosi: 17zł.
Zapłacić należy przelewem bankowym na konto numer 02 8562 0007 0000 0677 2000 0430 – w tytule przelewu wpisz „opłata skarbowa za wpis do rejestru działalności regulowanej”, odbiorca: Gmina Białogard.
-
Ile trzeba czekać?
Zmiany wpisu do rejestru dokonuje się w terminie 7 dni od dnia wpływu wniosku wraz z wymaganymi dokumentami (dowodem uiszczenia opłaty skarbowej). Zmiana wpisu jest dokonana z chwilą zamieszczenia danych w rejestrze.
-
Konieczne będzie odwołanie od naszej decyzji?
W przypadku odmowy dokonania zmiany wpisu do rejestru wydana zostaje decyzja administracyjna. Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koszalinie za pośrednictwem Wójta Gminy Białogard w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.
-
Podstawa prawna
Art. 9ba ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U z 2023 r. poz. 1469 ze zm.)