Interpelacje 2018-2024
INTERPELACJE I ZAPYTANIA RADNYCH GMINY BIAŁOGARD – VIII Kadencji 2018-2023
W myśl postanowień § 43 i §44 Statutu Gminy Białogard oraz art. 24 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2018 r., poz. 994 ze zm.), radny ma prawo składania interpelacji i zapytań.
Interpelacje składa się w sprawach o istotnym znaczeniu dla całej gminy (a zatem nie powinna dotyczyć sprawy jednostkowej lecz szerszego problemu czy zjawiska).
Interpelacja powinna zawierać w szczególności:
- krótkie przedstawienie stanu faktycznego będącego jej przedmiotem oraz
- wynikające stąd pytania.
Interpelacje składa się na ręce Przewodniczącego Rady. Przewodniczący niezwłocznie przekazuje przyjęte interpelacje Wójtowi. Wójt lub osoba przez niego wyznaczona jest zobowiązana udzielić odpowiedzi na piśmie nie później niż w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Treść interpelacji oraz udzielonych odpowiedzi podawana jest do publicznej wiadomości poprzez publikację w Biuletynie Informacji Publicznej i na stronie internetowej gminy.
W sytuacji gdy w treści interpelacji lub odpowiedzi na interpelacje występują informacje
o ograniczonym dostępie, dokonuje się ich wyłączenia podając podstawę prawną, zakres wyłączenia, osobę, która dokonała wyłączenia a jeżeli dotyczy, nazwę podmiotu, na którego rzecz dokonano wyłączenia jawności.
Zapytania składa się w sprawach aktualnych problemów gminy, a także w celu uzyskania informacji o konkretnym stanie faktycznym.
Mamy zatem z nimi do czynienia w sytuacji żądania informacji w sprawach jednostkowych i bieżących.
W obu przypadkach - interpelacji lub zapytania, sposób udzielenia odpowiedzi jest taki sam.
Poniżej publikowane interpelacje i zapytania złożone na piśmie oraz pisemne odpowiedzi na nie.
L.p |
Interpelacja/zapytanie w sprawie |
Imię i nazwisko radnego |
Data złożonej interpelacji / zapytania |
Treść interpelacji / zapytania (.pdf) |
Odpowiedź (.pdf) |
1. |
Remont drogi |
Radosław Kłys |
31.12.2018 r. |
||
2. |
Remont drogi |
Marcin Sorys |
03.01.2019 r. |
||
3. |
Naprawa drogi |
Bernard Dudkiewicz |
02.01.2019 |
||
4. |
Naprawa drogi |
Bernard Dudkiewicz |
02.01.2019 |
||
5. |
Naprawa drogi |
Bernard Dudkiewicz |
02.01.2019 |
||
6. |
Naprawa drogi |
Bernard Dudkiewicz |
02.01.2019 |
||
7. |
Funkcjonowanie Szkoły Podstawowej w Kościernicy |
Radosław Kłys |
09.01.2019 r. |
||
8. |
Remont drogi |
Marcin Sorys |
18.02.2019 r. |
||
9. |
Wyjazdy alarmowe PSP Stanomino Jawność danych dotycząca imienia i nazwiska została wyłączona na podstawie art. 1 ust. 2 oraz art. 4 ust. 1 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz.U.UE. L.2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r. Wyłączenia jawności tych danych dokonała Joanna Czupreta Inspektor ds. oświaty, kultury, kultury fizycznej i sportu oraz obsługi Rady Gminy. |
Marcin Sorys |
25.02.2019 r. |
||
10. |
Działalność PSP Stanomino Jawność danych dotycząca imienia i nazwiska została wyłączona na podstawie art. 1 ust. 2 oraz art. 4 ust. 1 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz.U.UE. L.2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r. Wyłączenia jawności tych danych dokonała Joanna Czupreta Inspektor ds. oświaty, kultury, kultury fizycznej i sportu oraz obsługi Rady Gminy. |
Marcin Sorys |
25.02.2019 r. |
||
11. |
Remont trybun w Stanominie |
Marcin Sorys |
25.02.2019 r. |
||
12. |
Naprawa tablicy ogłoszeń |
Marcin Sorys |
25.02.2019 r. |
||
13. |
Naprawa lamp oświetleniowych |
Marcin Sorys |
25.02.2019 r. |
||
14. |
Remont drogi |
Radosław Kłys |
25.02.2019 r. |
||
15. |
Remont drogi |
Emilia Majewska |
26.02.2019 r. |
||
16. |
Zjazd z drogi |
Agnieszka Krzemińska |
05.03.2019 r. |
||
17. |
Remont drogi |
Bernard Dudkiewicz |
14.03.2019 r. |
||
18. |
Błędny numer |
- |
- |
- |
- |
19. |
Remont drogi |
Daria Smolińska |
12.04.2019 r. |
||
20. |
Zainstalowanie lampy oświetleniowej |
Małgorzata Mazik |
19.05.2019 r. |
||
21. |
Usunięcie drzew |
Marcin Sorys |
19.09.2019 r. |
||
22. |
Remont drogi |
Marcin Sorys |
19.09.2019 r. |
||
23. |
Remont drogi |
Radosław Kłys |
19.11.2019 r. |
||
24. |
Remont świetlicy |
Emilia Majewska |
11.05.2020 r. |
||
25. |
Remont drogi |
Emilia Majewska |
11.05.2020 r. |
||
26. |
Dofinansowanie do zakupu wozu bojowego dla OSP |
Małgorzata Grabias |
16.05.2020 |
||
27. |
Składowanie niebezpiecznych odpadów w miejscowościach Rogowo i Nasutowo |
Klub Radnych Gminy Białogard "Wolni Radni" |
16.12.2020 |
||
28. |
Oględziny składowisk niebezpiecznych odpadów w miejscowościach Rogowo i Nasutowo |
Klub Radnych Gminy Białogard "Wolni Radni" |
16.02.2021 |
||
29. |
Naprawa dróg gminnych |
Klub Radnych Gminy Białogard "Wolni Radni" |
25.02.2021 |
||
30. |
Remont drogi |
Emilia Majewska |
18.03.2021 |
||
31. |
Wyrażenie zgody na zainstalowania ogólnodostępnych skrzyneczek na środki higieny osobistej |
Anna Suszyńska |
20.09.2021 |
|
|
32 |
Interpelacja dot. naprawianej drogi w miejscowości Żeleźno do Ośrodka Hodowli Pstrąga | Aneta Chilmańska | 14.06.2023r. | Załącznik 1 | |
33 |
Przejście dla pieszych na drodze 163, trasa z Białogardu do Trzebieli. |
Anna Suszyńska |
19.10.2023r. | Załącznik 1 | |
34. | W sprawie cmentarza | Aneta Chilmańska | 14.11.2023r. | Załącznik | |
35. | Remont drogi gminnej w obrębie miejscowości Lulewiczki | Emilia Majewska | 16.02.2024 | załącznik 1 |